GÖTEBORG

Er lenge siden konkurransen i Sverige nå. Jeg løp her min siste 100m hekk for sesongen og prøvde å hoppe lengde for siste gang denne sesongen. Jeg vil så gjerne, men det går ikke. Ryggen spiller ikke på lag og det funker bare ikke. Så utrolig kjedelig, men sånn er det bare…Jeg har gjort alt jeg kan, men jeg hiver ikke inn håndkle helt enda. I NM løper jeg stafett. Jeg burde strengt tatt holdt meg helt i ro nå, men side jeg har holdt ut hele sesongen skal jeg klare å holde ut litt til. NM er på Askøy i år, og jeg gleder meg kjempe masse! Friidrett er så gøy, og selv om det blir liiiitt kjip å måtte sitte på tribunen store deler av helgen, blir det utrolig gøy å heie på alle de som skal ut og gi alt!

Legg igjen en kommentar

