TYRVINGLEKENE

Da er jeg hjemme i Kristiansand igjen etter en fin helg på Nadderud stadion i finværet. Vet ikke helt hvordan jeg skal oppsummere helgen. På lørdag løp jeg 100m hekk på 14.45- en tid jeg ikke er veldig fornøyd med. Men det var et greit løp bortsett fra starten. Rimelig kjipt at starten var så dårlig når jeg har øvd mye for å få den til å sitte. MEN jeg kom godt på slutten og løp godt i mellom hekkene! Tar med meg det positive videre og det som ikke var så bra skal forbedres ★★★Jeg hoppet lengde i dag. På grunn av skaden i ryggen har jeg ikke fått trent slik jeg skulle ha gjort. Jeg hoppet lengde med fullt tilløp for første gang på treningen på tirsdag, og det gikk greit men jeg fant ut at jeg måtte legge listen lav da jeg ikke har hoppet noe eller trent den spensten jeg skulle. Valgte å sette meg et mål om å komme over 5.50m. Det målet skulle vise seg å være altfor lavt. Det første hoppet var veldig langt, men dessverre dødt. Det neste var 5.75m., og det tredje 5.67m. På de to første hoppene kjentes ryggen bare sår ut-  litt rusten, slik den har gjort etter at jeg fikk skaden. Men i det tredje hoppet sa det stopp. Da hadde ryggen fått nok og kastet inn håndkleet. Årr!! Jeg blir bare så irritert altså!! Jeg følte jeg virkelig var på  riktig vei nå, også må den teite ryggen komme i veien. Heldigvis var jeg smart nok til å gi meg før jeg fikk en skikkelig trøkk.. tror jeg.

Litt blandede følelser her altså. Kjempe glad for å se at jeg ikke har glemt hvordan man hopper lengde, men samtidig utrolig irritert over at ryggen slo seg opp igjen. Planen er å reise til veidekkelekene til helgen, men får se hvordan ryggen blir utover uken. Krysser fingrene for at ryggen iallfall er god nok til at jeg kan løpe hekk.

Legg igjen en kommentar

